Catrice Ultimate Shine lipstick

Ik ben gisteren even met mijn zusje de Kruidvat binnen gelopen omdat ik nog steeds op zoek ben naar de perfecte koraalkleurige lipstick. Ik zag de Catrice Ultimate Shine 080 Corallisious Pink snel liggen. Toen ik hem testte op mijn hand zag dat er allemaal heel goed uit. Daarom heb ik hem dan ook snel in mijn winkelmandje gedaan

Afbeelding

De lippenstift ziet er simpel uit, maar voor deze prijs is dat helemaal niet erg. Ik vind het een mooi detail dat het onderste gedeelte doorzichtig is.

Afbeelding

Het is een roze, oranje koraalkleur met subtiele shimmers. De hoeveelheid shimmers waren moeilijk op de foto te krijgen maar bij de swatch zie je deze al een stuk beter.

Afbeelding

Deze foto is in zonlicht gemaakt, hier zie je hoe mooi de lipstick op licht.waardoor je lippen echt een eyecatcher worden. Ik ben blij verrast door de goede pigmentatie van de lipstick.

Afbeelding

 Op mijn mond vond ik de kleur een klein beetje tegenvallen. Dit kan ook komen omdat mijn lippen van nature al een beetje deze kleur hebben waardoor ik niet veel verschil zie, behalve de shimmer.

 Ik denk dat deze lipstick heel mooi is voor mensen met een donkerdere huidskleur omdat hierdoor de roze koraalkleur heel mooi uitkomt. Mijn huidskleur is net iets te licht waardoor het meer op een transparante lipgloss lijkt dan op een lipstick.

 Deze lipstick is te koop bij verschillende kruidvat fillialen met een fijne prijs van €3,99

Liefs, Merel

Geef een reactie

