Vaderdag

Vaderdag.. als mijn moeder mij eergisteren niet even had herinnert was ik het helemaal vergeten. Ik denk dat dit komt omdat dit bij mij thuis nooit zo traditioneel wordt gevierd.

We geven mijn vader allemaal wel een cadeautje maar verder ook niet veel. Vandaag was er het idee om met zijn allen uit eten te gaan, Hardstikke leuk! zeker omdat wij dit eigenlijk nooit doen. Maar toen ik gisteren even in de gezamelijke gagenda keek schrok ik toch wel een beetje. Staat heel mijn vaderdag-dag helemaal vol gepland..

Dus toen zaterdag nog maar eventjes snel een cadeautje kopen. Het cadeautje dat mijn zusje en ik voor mijn vader hadden gekocht, een luchtje had ik zaterdag maar alvast gegeven omdat mijn vaderdag al helemaal vol stond.

Gelukkig was de rest van het gezin wel gewoon thuis op vaderdag zodat papa niet helemaal alleen thuis zou moeten zitten. De cadeautjes van de rest van het gezin heeft hij dan ook gewoon op vaderdag gekregen.

Gelukkig vondt hij de cadeautjes toch nog héél erg leuk!

Liefs, Merel

2 gedachtes over “Vaderdag

Geef een reactie

