Inspiration: Interieurs

Ik heb in mijn kamer altijd snel het idee dat het saai wordt of ik vind het gewoon echt niet meer leuk. Maar nadat ik het bijna ieder jaar wel compleet heb veranderd is mijn inspiratie een beetje op daarom ging ik op internet opzoek naar wat leuke ideetjes om een kamer in te richten of te decoreren.

Ik vind het altijd zo schattig als er een muur verlicht is met wat kleine lampjes en als er dan ook nog een tekst bij staat vind ik het meestal helemaal geweldig. Hieronder een paar voorbeelden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De laatste vind ik iets extra’s hebben. Ik weet niet of dit komt door de mooie toepasselijke tekst of gewoon door de lampjes zelf. Maar ik vind deze toch wel heel erg mooi.

Ook heb ik iets met een hele muur vol met foto’s (of een gedeelte van een muur). Ik vind dit er altijd heel erg schattig uit zien en tegelijkertijd kun je aan de foto’s oude herinneringen ophalen. Hieronder zie je weer een paar voorbeelden.

Afbeelding

Dit is een muur met random spullen. Zeker net zo leuk als foto’s!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt je foto’s natuurlijk ook aan balonnen hangen. Ik vind dit echt heel leuk bedacht. Maar heel lang zullen de balonnen niet goed blijven.. Maar het idee is leuk!

Hieronder zie je wat ideeën om spulletjes op te bergen.

Afbeelding

Afbeelding

Als laatste nog wat random ideetjes die ik toch ook wel heel erg leuk vond.

 Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Liefs, Merel

Geef een reactie

