SUMMER!

hehe eerst zit ik alleen maar te zeuren over het weer en nu pats boem, ZOMER! Nu kun je eindelijk de dingen doen die bij een zomer horen, zonnen, zwemmen, cocktails drinken. Festivals worden nu ook meteen veel leuker. Dit is echt gewoon het weer waar ik al die tijd op heb gewacht.

Ik schrok net wel een beetje toen ik thuis kwam..

ik kwam helemaal moe en verhit thuis komt mijn broertje daar met ons hondje aangelopen met zijn WINTERJAS! ik had echt even het idee dat hij gek was geworden. En ook nog zeggen dat hij het helemaal niet warm heeft haha. Het enige wat er heel droog uit kwam was, Ik kom er nu ook pas achter dat het warm is, oke?

Wat kun je nu allemaal wel doen? Nou dit!  🙂

Afbeelding

Festivalss! En dan wel zonder verstoord te worden door een lelijke dikke donkere grijze wolk.

Afbeelding

Het mooiste zandkasteel bouwen dat je ooit hebt gemaakt en hier dan ook echt de hele dag over doen want er is nu toch niets of niemand die je kan storen.

Cocktails maken en deze daarna lekker in het zonnetje opdrinken!

Afbeelding

Paradise cocktail:

Ingrediënten

  • 2 centiliter tequila (wit)
  • 1 centiliter crème de cacao (wit)
  • 1 centiliter amaretto
  • 4 centiliter room
  • ijsblokjes

Zet een voorgekoeld cocktailglas klaar. Doe wat ijsblokjes in een shaker.

Schenk de overige ingrediënten erbij. Schud de mix dan krachtig door elkaar.

Schenk het mengsel door een strainer (barzeef) in het cocktailglas.

 

De cocktail direct serveren.

Voor meer recepten kun je kijken op http://www.cocktailrecepten.nl

Afbeelding

In je bikini fietsen, hardlopen, wandelen zonder raar aangekeken te worden.

Afbeelding

Barbecuen! Hierna met marshmallows bij een kampvuur zitten tot het weer licht wordt.

Liefs, Merel

Wat gaan jullie deze zomer doen wat nu wel kan en eerst niet?

Bron foto’s: weheartit

Geef een reactie

