nieuw uiterlijk!

Heeiihoii!

Omdat ik het oude uiterlijk van mijn site wat saai en simpel vond, was het wel tijd voor een nieuw uiterlijk (ookal heb ik deze site pas net). Echt waar zo ben ik ook met mijn slaapkamer haha.

Het oude uiterlijk,

Afbeelding

Ik vond dat roze te kinderlijk en ik wilde er meer van mezelf in terug laten komen. Ik vond het allemaal wel heel overzichtelijk en leuk eruit zien maar dit was niet genoeg voor mij! 🙂 Ook omdat ik veel schrijf over vrolijke stuff wil ik dit ook in mijn site terug laten komen. Hij is nog niet helemaal af maar dit is wat het tot nu toe is geworden.

Afbeelding

Hij is overal nog wat leeg en kaal maar hier komt verandering in! Ik wil het liefst de hele site volzetten met vrolijke plaatjes en kleuren maar dit lijkt me toch wel heel erg extreem. Ik ben nog een beetje aan het proberen met de opties die ik heb bij wordpress (dit is niet heel veel… jammer) maar als het goed is moet hij over een paar dagen toch wel bijna af zijn!

Wat vinden jullie ervan? is het een verbetering?

Tips zijn altijd welkom! 🙂

Liefs, Merel

Een gedachte over “nieuw uiterlijk!

Geef een reactie

