Tutorial: sweet summer nails

Ik heb deze nailart al redelijk vaak voorbij zien komen maar ik was nooit in de mood om de tutorial zelf ook te gaan proberen. Maar nu het zonnetje schijnt…

Afbeelding

Ik heb de kleuren 126 (de donkere) en 002 (de lichte) van W.I.C. Herome gebruikt.

Hieronder zie je de stappen.

WAARSCHUWING! Mijn nagelriemen zien er echt niet uit. (ik zeg het maar alvast ;))

STAP 1: knip een klein stukje sponsje uit een schuursponsje (make-up sponsje kan ook).

Afbeelding

Afbeelding

STAP 2: lak je nagels in de basiskleur. Afbeelding

STAP 3: drup allebei de kleuren nagellak op een stukje plastic en dep met het sponsje hier een paar keer op. Meng deze 2 kleuren een beetje door over allebei de kleuren te gaan.Afbeelding

Afbeelding

STAP 4: Ga nu met dit sponsje deppend over je nagels. Haal hierna de resten langs je nagel weg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

 

Ik heb er nog een topcoat overheen aangebracht met glitters (zonder glitters kan natuurlijk ook)

That’s it!

Liefs, Merel

2 gedachtes over “Tutorial: sweet summer nails

Geef een reactie

