My 3 favorite blogs

Ik volg nu bijna 2 jaar blogs via http://www.bloglovin.com. Ik moet toegeven dat het best verslavend al die blogs volgen. Ik móet iedere wel minstens een keer kijken of er nog iemand van al de blogs nog iets nieuws heeft gepost. Doordat ik zoveel blogs volg moet ik er ook veel aandacht aan besteden. Dit vind ik helemaal niet erg maar ik betrap mezelf er soms op dat ik nu toch wel eventjes op moet houden en de rest straks of morgen nog wel kan lezen. Ik vind dit dan ook wel leuk om mijn favorite blogs met jullie te delen! 

Beautylab.nl

Ik vind Beautylab een heel fijne blog om te volgen. Ik heb bij Serena echt het gevoel alsof ik haar heel erg goed ken. Ik denk dat dit komt door de fijne manier waarop ze schrijft. Verder zie je iedere dag altijd wel minstens een (vaak wel meer) nieuwe post van haar. 

LEUK: Als Serena iets verteld over een product krijg je altijd duidelijke uitleg over wat voor ingrediënten er eigenlijk allemaal in het product zit.

Afbeelding

 

kittehscupcakes.nl

Dit zijn heel toevallig de zusjes van Serena van beautylab. Door hun blog krijg ik altijd heel veel inspiratie voor fashion maar ook beauty en tegelijkertijd leer je Larissa en Tara ook meteen heel erg goed kennen door de persoonlijke posts. Ik word altijd helemaal vrolijk van deze blog.

LEUK: Deze 2 meiden hebben een heel breedt scala aan onderwerpen zodat je elke keer wel weer iets anders te lezen hebt.

Afbeelding

 

Teksuh.nl

Teske is begonnen als beautyblogster maar zegt zelf ook steeds meer de richting op te willen gaan van de lifestyle kant. Ze post af en toe nog wel gewoon iets over producten dus als je hierin geinteresseerd bent is het bij teskuh ook hardstikke leuk om eventjes langs te gaan. Teske heeft er geen probleem mee om zo’n beetje alles te delen wat ze mee maakt hierdoor krijg je snel het idee dat je haar goed kent. 

LEUK: teske maakt ook hele grappige filmpjes samen met Mert, haar vriendje en met Dylan dit heet de Milkshakevlog en kun je vinden op youtube

Afbeelding

Het was nog best lastig om deze 3 uit te kiezen uit alle blogs haha! 

Liefs Merel

Een gedachte over “My 3 favorite blogs

  1. Wow! This could be one particular of the most useful blogs We’ve ever arrive across on this subject. Actually Excellent. I’m also an expert in this topic so I can understand your hard work. eddckdkdegfk

Geef een reactie

